Veilig in Malawi aangekomen....

17 september 2015 - Blantyre, Malawi

Na ruim 24 uur reizen zijn we rond 15.00u aangekomen op het vliegveld in Malawi. Gisterenmiddag zijn we naar Schiphol vertrokken en hebben we daar nog met elkaar gegeten, waarna we vervolgens om 21.00u de lucht in zijn gegaan. Om half zeven (Keniaanse tijd) zijn we geland in Nairobi (Kenia). Daar hebben we op de luchthaven zes uren moeten wachten op de volgende vlucht. In Kenia werden we met de bus naar het vliegtuig gebracht waar we na een tussenstop in  Lilongwe om drie uur vanmiddag veilig geland zijn in Blantyre, onze eind bestemming in Malawi. Toen we het vliegtuig uitstapten, voelden we meteen dat we hier in Afrika zijn. Lekker warm 26 graden! Gelukkig waren onze koffers ook allemaal goed aangekomen Wim stond ons al op te wachten en heeft ons naar het huis van Timotheos gebracht, waar we deze periode hopen te verblijven. Het is hier een mooie, bergachtige omgeving!

Nu zijn we behoorlijk verreisd en moe en daarom kruipen we het liefst nu zo gauw mogelijk onder de klamboe. Allemaal hartelijk bedankt voor jullie meeleven via het sturen van appjes en het lezen van het blog. We hopen gauw uitgebreider van ons te laten horen.