Terug in Nederland!

16 november 2015 - Lusaka, Zambia

Inmiddels zijn we al weer een aantal weken in Nederland! Het is voor ons nog wennen om hier te zijn...

We kijken terug op een mooie en indrukwekkende reis! Ook bijzonder en dankbaar dat we de mogelijkheid hebben gehad om deze reis te mogen maken en dat we wat hebben kunnen betekenen voor deze mensen in nood en armoede in Malawi.
De afgelopen weken hebben we mooie ontmoetingen gehad met de mensen van de projecten en de bevolking! Wat een bijzonder werk mogen deze mensen doen.  Heel mooi om te zien en te horen hoe de Heere daar werkt! Hier hebben wij in die weken dat we er waren wel wat van ervaren. Gebed en steun hebben ze zeker nodig en dit ervaren ze zeker vanuit Nederland

Wij willen jullie bedanken voor het meeleven en de giften tijdens ons verblijf in Afrika!

Wij willen jullie voor het volgende nog de aandacht vragen. Op het moment is er grote nood. Door de overstroming van vorig jaar is de oogst mislukt en wordt er van december tot maart een grote hongersnood verwacht! Om de honger te bestrijden zijn giften van harte welkom op NL57 RABO 0161485502 o.v.v. honger.

Hartelijke groet van ons,

Jeanine, Joanne en Carolien

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Truus:
    16 november 2015
    Ik hoorde dat er verwacht wordt dat er 2.8 miljoen mensen bloot staan voor honger!!!